تصویر ارائه شده نشانگر تعداد دفعاتی است که ایران در مناظره 22 اکتبر مورد اشاره نامزدهای انتخابات ریاست جهوری آمریکا قرار گرفت.

 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 14 آبان 1391برچسب:, توسط شاهد

عن الصادق(ع):

والله لو عرف الناس فضل هذا اليوم بحقيقته لصافحتهم الملائكة فى كل يوم عشر مرات... وما اعطى الله لمن عرفه ما لايحصى بعدد..

امام صادق(ع) فرمود:

به خدا قسم اگر مردم فضيلت واقعى «روز غدير» را مى‏ شناختند، فرشتگان روزى ده ‏بار با آنان مصافحه مى ‏كردند و بخششهاى خدابه ‏كسى‏ كه‏ آن روز را شناخته، قابل‏شمارش نيست.

مصباح المتهجد: 738

مشروح در ادامه مطلب 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 13 آبان 1391برچسب:, توسط شاهد

حضرت امام به محض اطلاع از سفر هيئت اعزامي از سوي رييس جمهور آمريكا به ايران، اعلاميه‏اى خطاب به شوراي انقلاب صادر فرمودند. اين تنها اعلاميه حضرت امام است كه بدون «بسم اللَّه الرحمن الرحيم» است، همانند سوره برائت در قرآن كريم. 

پس از تسخير لانه جاسوسى آمريكا توسط دانشجويان مسلمان پيرو خط امام، جيمى كارتر رئيس جمهورى آمريكا احتمالا با هماهنگى عوامل داخلى و به خصوص چند عضو كابينه دولت موقت، «رمزى كلارك» و «ويليام ميلر» را براى ملاقات با امام خمينى(ره) به ايران اعزام داشت.
 نمايندگان اعزامى در حالي كه به تركيه رسيده بودند و خود را براى سفر به ايران آماده مى‏كردند، پيام فوق الذكر حضرت امام صادر شد و ...

 

 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 13 آبان 1391برچسب:, توسط شاهد

 

 بیانات رهبر انقلاب پیرامون ستایش جایگاه علم و علم اندوزی…

دانشگاه موتور پیشرفت یک کشور است. اگر ملتی عزت می خواهد، اگر استقلال می خواهد، اگر اقتدار می خواهد و اگر ثروت می خواهد باید دانشگاه خود را تقویت بکند… 


 


 

 

 

 


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 8 آبان 1391برچسب:, توسط شاهد

 


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:, توسط شاهد

  در سال ۱۲۶۴ هجری قمری، یعنی درست در حدود ۱۶۸ سال پیش نخستین برنامه‌ دولت ایران برای واکسیناسیون به فرمان امیرکبیر آغاز شد.


چند روز پس از آغاز آبله‌کوبی به امیر کبیر خبر دادند که مردم از روی ناآگاهی نمی‌خواهند واکسن بزنند! فالگیرها و دعانویس‌ها در شهر شایعه کرده بودند که واکسن زدن باعث راه ‌یافتن جن به خون انسان می‌شود! امیرکبیر بی‌درنگ فرمان داد هر کسی که حاضر نشود آبله بکوبد باید پنج تومان به صندوق دولت جریمه بپردازد. او تصور می کرد که با این فرمان همه مردم آبله می‌کوبند.

اما نفوذ سخن دعانویس‌ها و نادانی مردم بیش از آن بود که فرمان امیر را بپذیرند. شماری که پول کافی داشتند، پنج تومان را پرداختند و از آبله‌کوبی سرباز زدند. شماری دیگر هنگام مراجعه مأموران در آب انبارها پنهان می‌شدند یا از شهر بیرون می‌رفتند روز بیست و هشتم ماه ربیع الاول به امیر اطلاع دادند که در همه‌ی شهر تهران و روستاهای پیرامون آن فقط سی‌صد و سی نفر آبله کوبیده‌اند.در همان روز، پاره دوزی را که فرزندش از بیماری آبله مرده بود، به نزد او


آوردند.
امیر به جسد کودک نگریست و آن گاه گفت: ما که برای نجات بچه‌هایتان آبله‌کوب فرستادیم. پیرمرد با اندوه فراوان گفت: حضرت امیر، به من گفته بودند که اگر بچه را آبله بکوبیم جن زده می‌شود. امیر فریاد کشید: وای از جهل و نادانی، حال، گذشته از این که فرزندت را از دست داده‌ای باید پنج تومان هم جریمه بدهی. پیرمرد با التماس گفت: باور کنید که هیچ ندارم.
امیرکبیر دست در جیب خود کرد و پنج تومان به او داد و سپس گفت: حکم برنمی‌گردد، این پنج تومان را به صندوق دولت بپرداز چند دقیقه دیگر، بقالی را آوردند که فرزند او نیز از آبله مرده بود.این بار امیرکبیر دیگر نتوانست تحمل کند. روی صندلی نشست و با حالی زار شروع به گریستن کرد. در آن هنگام میرزا آقاخان وارد شد. او در کمتر زمانی امیرکبیر را در حال گریستن دیده بود. علت را پرسید و ملازمان امیر گفتند که دو کودک شیرخوار پاره دوز و بقالی از بیماری آبله مرده‌اند.

میرزا آقاخان با شگفتی گفت: عجب، من تصور می‌کردم که میرزا احمدخان، پسر امیر، مرده است که او این چنین های‌های می‌گرید. سپس، به امیر نزدیک شد و گفت: گریستن، آن هم به این گونه، برای دو بچه‌ی شیرخوار بقال و چقال در شأن شما نیست. امیر سر برداشت و با خشم به او نگریست، آن چنان که میرزا آقاخان از ترس بر خود لرزید.



امیر اشک‌هایش را پاک کرد و گفت: خاموش باش. تا زمانی که ما سرپرستی این ملت را بر عهده داریم، مسئول مرگشان ما هستیم.میرزا آقاخان آهسته گفت: ولی اینان خود در اثر جهل آبله نکوبیده‌اند. امیر با صدای رسا گفت: و مسئول جهلشان نیز ما هستیم. اگر ما در هر روستا و کوچه و خیابانی مدرسه بسازیم و کتابخانه ایجاد کنیم، دعانویس‌ها بساطشان را جمع می‌کنند. تمام ایرانی‌ها اولاد حقیقی من هستند و من از این می‌گریم که چرا این مردم باید این قدر جاهل باشند که در اثر نکوبیدن آبله بمیرند 


نوشته شده در تاريخ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, توسط شاهد

 


نوشته شده در تاريخ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, توسط شاهد

 


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:, توسط شاهد

 


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:, توسط شاهد



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:, توسط شاهد

 تمام عشق ما در این سرزمین به این دو سید است

نفسشان گرم...

تا به آخر سربازیم و به فرمانده‌گان آسمانی خود می‌بالیم

ن


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 20 مهر 1391برچسب:, توسط شاهد

ما به پیمان خود با شهدا پایبندیم

تاآخرین قطره خون برای اسلام هستیم

 


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 18 مهر 1391برچسب:, توسط شاهد

این سرنوشت قاتل هزاران نفر انسان بی‌گناه است 


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 17 مهر 1391برچسب:, توسط شاهد

 

 


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, توسط شاهد



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, توسط شاهد

 

به سراغ فرشتگان رفت و تقاضاي دوستي و مصاحبت كرد، همه با سردي از او گذشتند و او را تنها گذاشتند و در جواب الحاح پر شورش سكوت كردند. انسان وحشت زده و دل شكسته با خود نوميدانه مي‌گفت: مرا ببين، يك لجن خاكي مي‌خواهد انيس فرشتگان آسمان شود! و آن‌گاه با عتاب به خود مي‌گفت: اي لجن! چطور مي خواهي استحقاق هم‌نشيني فرشتگان را داشته باشي؟ و سرشكسته وخجل، گريخته در گوشه‌اي پنهان شد،‌ تا كم‌كم توانست بر اعصاب خود مسلط شود و از زاويه خجلت، بيرون آيد و براي يافتن دوست به مخلوقي ديگر مراجعه كند.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, توسط شاهد

وقتي مشکي مد باشه خوبه

وقتي رنگ مانتو شلوار باشه خوبه

وقتي رنگ عشقه خوبه!

وقتي رنگ کت و شلوار باشه با کلاسه!

وقتي لباس هاي تو مهموني ها مشکي باشه باکلاسه!

اما...

وقتي رنگ چادر من مشکي شد

بد شد!

افسردگي مي آورد!

دنبال حديث و روايت مي گردند

که رنگ مشکي مکروهه!

مشکي تا جايي که براي لباس هاي شما بود خوب بود و باکلاس به ما که رسيد بد شد

من و متهم مي کنيد به افسردگي به دل مردگي

و من توي زندگي دنباله لحظه اي هستم که افسردگي گرفتم به حکم شما!

چرا حجاب را مساوي با افسردگي مي دانيد!

دوست دارم چادر مد شود

مشکي رنگ عشق باشد

عشق به خدا بدون افسردگي!

   


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, توسط شاهد

تقدیم به ساحت شهدای سرزمین عشق وایمان،ایران سرفراز صلوات

 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

 


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

حاج احمد متوسلیان به نماینده بنی صدر: اگر نروی صبح جنازه‌ات کف خیابان است!

 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد


  در جنگ امروز رهبری با شماست

ما همه سربازیم

و منتظر فرمان فرمانده آسمانی مان

 

 

 

 

 

به یاد امام روح الله

به پاسداشت خون شهدا

به عزت خاک مقدس ایران

تاآخرین نفس ایستاده ایم 


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

محمد جهان‌آرا و دیگر جوانان ما در مقابل نیروهاى مهاجم عراقى - یك لشكر مجهز زرهى عراقى با یك تیپ نیروى مخصوص و با نود قبضه توپ كه شب و روز روى خرمشهر مى‌بارید - سى و پنج روز مقاومت كردند. همان‌طور كه روى بغداد موشك مى‌زدند، خمپاره‌ها و توپهاى سنگین در خرمشهر روى خانه‌هاى مردم مرتب مى‌باریدند. با این‌حال جوانان ما... 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد


  پایگاه اطلاع رسانی بیت آیت‌الله بروجردی (ره) در گفتگویی با نوه معظم ایشان در خصوص ارتباط معظم له با آلبرت انیشتن انجام داده است که به شرح زیر است :

همان گونه که مطلع هستید، اخیراً برخی از خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، نامه‌ای از آقای انیشتین به حضرت آیت‌الله العظمی بروجردی قدس سره منتشر کرده و مطالبی در زمینة ارتباط آن دو با یکدیگر بیان نموده‌اند. از حضرت‌عالی درخواست داریم که اگر دراین‌باره اطلاعی دارید، بیان بفرمایید تا پرسش‌های متعددی که در ذهن بسیاری از پژوهشگران پدید آمده و با این پایگاه اطلاع‌رسانی در میان گذاشته‌اند، پاسخ داده شود.

پرسش: لطفاً چگونگی ارتباط حضرت آیت‌الله العظمی بروجردی (قدس سره) با آقای انیشتین را بیان فرمایید.

پاسخ: جناب آقای انیشتین و آیت‌الله العظمی بروجردی با یکدیگر به طور مستقیم ارتباط نداشتهاند؛ نه آقای انیشتین به ایران آمده و نه آیت‌الله العظمی بروجردی به آمریکا رفته بودند؛ اما یک رابط قوی بین آن دو وجود داشت و آن، آقای پرفسور حسابی بود. ایشان از یک سو شاگرد انیشتین بود و با ایشان ارتباط داشت و از سوی دیگر، از ارادتمندان و علاقه‌مندان به آیت‌الله العظمی بروجردی بود و بسیار خدمت ایشان میآمد. اینجانب هم، چه در تهران و چه در قم، با دکتر حسابی در ارتباط بودم و خدمت ایشان میرسیدم. 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

 

بصیرت یعنی اینکه بدانیم شمری که سر امام حسین علیه السلام را برید

همان جانبازی بود که در جنگ صفین تا مرز شهادت پیش رفت

مقام معظم رهبری


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

لعنت ابدی بر شیاطین وهابی باد

این مفتی ابله در ادامه سلسله لجن پراکنی های خود اظهار داشت: اگر حضرت محمد (ص) پیامبر نبود، بدون شک بهترین خلق خدا؛ معاویه (لعنة الله علیه و آله و اصحابه و اتباعه) می‌بود!

به گزارش رصد نیوز؛ علی الربیعی، مفتی کاسه لیس آل سعود بر صفحه توئیتر خود نوشت: مکان معاویه (لعنة الله علیه و آله و اصحابه و اتباعه) که شیعه او را فحش و لعن می‌کند در بهشت است و هیچ مقامی با مقام معاویه برابری نمی‌کند به جز مقام رسول خدا و اگر حضرت محمد (ص) پیامبر نبود، بدون شک بهترین خلق خدا معاویه می‌بود!

لازم به ذکر است که این مفتی وهابی همچنان به ارائه فتواهای هتاکانه مضحک خود ادامه می‌دهد. گفتنی است که مفتی اعظم دربار آل سعود نیز کسانی را که به افشای فضاحت‌های مفتیان وهابی حاضر در توئیتر اقدام کنند، کثیف و رذل خطاب کرده بود. 

 


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

 “اگر می‌خواهید که در نماز حواستان پرت نشود، سه بار به طرف چپ خود تف کنید تا شیطان فراری شود!!!”

به گزارش رصد نیوز؛ مولوی عبدالرحیم ملازاده، کارشناس شبکه وهابی وصال در جدیدترین فتوای خود اعلام داشت: “اگر می‌خواهید که در نماز حواستان پرت نشود، سه بار به طرف چپ خود تف کنید تا شیطان فراری شود!”

حال اینکه سند چنین فتوایی چگونه به دست کارشناس شبکه ضاله رسیده است، نکته ای مضحک به نظر می‌رسد. گفتنی است که شبکه وصال با پشتوانه فرقه ضاله وهابیت برای اهل سنت داخل کشور برنامه پخش می‌کند و هر از چند گاهی با اظهار نظرات مضحک و عجیب کارشناسان خود از قبیل ملازاده، بساط تمسخر خویش را فراهم می‌سازد.

مولوی عبدالرحیم ملازاده متولد ۱۳۳۷ معروف به دکتر ملازاده؛ برادر عبدالعزیز ملازاده نویسنده، پژوهشگر و از روحانیون سنی سیستان است وی از مخالفین جمهوری اسلامی و از مجریان و پایه گذاران شبکه وهابی وصال فارسی می‌باشد. وی در سال ۱۹۷۹ میلادی در دانشگاه اسلامی مدینه پذیرفته شد. برای تکمیل تحصیلاتشان به دمشق رفته و در سال ۱۹۸۴ از دانشکده شریعت دانشگاه دمشق فارغ‌التحصیل گردید. فوق لیسانس را از دانشکده امام اوزاعی در بیروت گرفته و پایان نامه ای با عنوان: «تحول الفکر الإسلامی فی إیران من السنة إلى الشیعة خلال العهد الصفوی» نوشت. وی همچنین مؤسس «جامعه اهل سنت ایران» در لندن می‌باشد.

مسئله تمسخرآمیز دیگر اینکه چنانچه ملازاده در صف نماز ایستاده باشد؛ تکلیف نمازگزار سمت چپ او چیست؟!


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

ش.ن ترانه‌خوان ايراني خارج نشین به امام علي النقي عليه السلام اهانت مي‌کند. کشيش آمريکايي قرآن را مي‌سوزاند. نويسنده آذربايجاني به پيامبر اسلام اهانت مي‌کند. نظاميان آمريکايي در افغانستان به قرآن اهانت مي‌کنند. نظاميان آمريکايي در گوانتانامو براي شکنجه زندانيان مسلمان و گرفتن اقرار از آنها به قرآن اهانت مي‌کنند. نظاميان عربستاني با اهانت به مساجد شيعيان نسبت به تخريب مساجدو حسينيه‌هاي بحرين اقدام مي‌کنند. و ...
در برابر اين موج از تخريب‌ها و اهانت‌ها نسبت به مقدسات اسلامي چه بايد کرد؟  



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

یا محمد(ص)! تو بگو با غم و ماتم چه کنیم

روز خوش بی تو ندیدیم به عالم چه کنیم

پاسخ آینه ها بی تو دمادم سنگ است

یا محمد(ص)! دل این قوم برایت تنگ است

 

 

 

هان! بترسید که دریا به خروش آمده است

خون این طایفه این بار به جوش آمده است

صبر این طایفه وقتی که به سر می آید

دیگر از خرد و کلان معجزه بر می آید

هان بترسید که این لشکر بسم الله است

هان بترسید که طوفان طبس در راه است

   

 


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

 یکی از برادران گردان لشگر ۲۷ محمد رسول الله صلی الله علیه و آله می گوید :
 در گردان ما برادری بودکه عادت داشت پیشانی شهدا را ببوسد.
 وقتی شیهد شد بچه ها تصمیم گرفتند به تلافی آن همه محبت پیشانی او را غرق بوسه کنند.
پارچه را کنار زدیم ، نعش بی سر او ، دل همه مان را آتش زد.

 

 


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

کاش از بهر شهیدانی که گم شد نامشان

لایق شور و شهامت یا شهادت می شد

سید محمد حسینی 


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد